Branş öğretmenlerimiz ile gerçekleştirdiğimiz Eğitim Teknolojileri çalışmaları kapsamında oyunlaştırma ve dijital oyun tabanlı öğrenme uygulamalarını derslerimizde gerçekleştiriyoruz. Hazırladığımız çalışmalarda PASS Teorisi’ni destekleyici öğrencilerin dikkat, eşzamanlılık ve planlama becerilerini geliştirecek aktiviteler oyunlaştırılmış halde verilmektedir.
7. Sınıflar Türkçe dersinde Kayıp Masalın Şifresi kitabı için öğrencilerimizle Dijital Kaçış Oyunu gerçekleştirdik. Hem işbirliği yaparak sosyalleşmelerini hem de öğrendiklerini tekrar ederek, eğlenerek dijital kaçış oyunundaki görevleri tamamladılar.
İkinci Yabancı Dil Almanca derslerinde öğrencilerimizin evin bölümleri, fiil çekimleri gibi konularda gördükleri çalışmaları ve PASS Teorisi’ni destekleyici aktiviteleri içeren Yüzüklerin Efendisi temalı Dijital Kaçış Oyunu gerçekleştirildi. Kaçış oyununda yüzüğü bulmaya çalışırken Almanca dersi ile ilgili görevleri yerine getirerek sonuca ulaştıracak kodları bulmalarını içeren aktiviteleri tamamladılar.
Fransızca dersinde 6. Sınıflarımız öğrenmiş oldukları, odalarında bulunan eşyaların isimlerini ,o eşyaların nerelerde bulunduklarını Minecraft Eğitim Sürümü’nde kendi yarattıkları odalarla keyifli bir şekilde ile tekrar ettiler.
Öğrencilerimiz arkadaşlarının odalarına giderek birbirlerine odalarını anlattılar. Minecraft Eğitim Sürümü’nde öğrencilerimiz sanal ortamda arkadaşlarıyla bir araya gelerek, işbirliği yaptılar ve öğrendikleri bilgilerle kitaplara oda tariflerini yazdılar.