x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.
İzmir SEV’de “Çocuklarla Felsefe- (P4C)” çalışmaları derslere entegre olarak devam ediyor. “Çocuklarla Felsefe” çalışmaları öğrencilerimiz ile devam ederken bu sefer de aile-çocuk katılımlı etkinlik ile öğrencilerimizin velilerimizle birlikte katıldığı feslefe atölyeleri  gerçekleştirildi. Atölyelerin liderliğini K4 Akademik Koordinatörümüz Aysun Yağcı yaptı. Atölye içeriğinde, Kral Midas’ın masalından yola çıkarak iki kavram üzerinde duruldu. Öncelikle bir ifadenin açıklık ve kesinlik sorunundan yola çıkan katılımcılar, ifadeyi daha açık hale getirmeye çalışarak anlatıcının ve anlayanın sorumluluğunun ne kadar olduğu üzerinde tartıştılar. İkinci olarak da “dilek dilemek” kavramı üzerinde duruldu ve dileklerin de  sorun çıkarabileceği üzerine tartışıldı.  Soyut kavramların tartışıldığı atölyemizde öğrencilerimiz ve velilerimiz açıklık, kesinlik, dileklerin etkisi üzerine daha derin düşünme fırsatı yakaladılar.