SEVECEN Sayı: 28 - 2019

137 Eylül ERÇİFTÇİ “Açısız ev yaparken ben çok eğlenmiştim. Çünkü; öğretici, eğlenceli bir projeydi. Şimdi size biraz sürecinden ve yapılışından bahsedeceğim. İlk önce nasıl bir ev yapacağımıza karar verdik. Sonra çizdik, ama öyle dikdörtgen ve kare gibi açılı olmamasına dikkat ettik. Aynı zamanda da açısız evlerin olumlu ve olumsuz yönlerini yazdık. Tüm açısız evlerimiz farklıydı.Ben çizilen evleri çok merak ediyordum .Sonra boyadık öğretmene teslim ettik . 3. Kattaki panolarda çalışmalarımızı astık. Merak edenler 3. kattaki panolara bakabilirler”. Elif ÖZCAN Bu sene biz 4. sınıflar olarak matematik derslerinde açılar konusunda, açıları öğrendikten sonra çeşitli çalışmalar yaptık. Bunlardan biri de kendi oluşturduğumuz açısız evlerdi. Çok eğlenceli, aynı zamanda yaratıcı bir çalışma yaptık. Bu çalışmada hiç açı kullanmadan evler tasarladık. Çizdiğimiz evlerin olumlu olumsuz yönelerini de yazdık. Böylece çalışmamızı görenleri de bu konuda aydınlattık. Bu çalışma eminim herkesin açıları daha iyi öğrenip kavranmasına yardımcı olmuştur. Ben çok eğlenerek, açıları çok daha iyi öğrendim. Hira AKGÜNDÜZ Matematik Dersinde öğretmenimiz açısız bir ev çizmemizi istediğinde çok şaşırmıştım. Önce nasıl yapabiliriz diye düşünmeye başladım..Acaba böyle bir ev yapmak mümkün müdür ? Sonra tam yuvarlak olmamalı. Köşelerinin de oval olabileceğini düşündüm. Evimin köşelerini oval olan üçgenlerden yaptım. Tasarımından çok , özellikleriyle ilgilendim. .Çok güzel bir ev çizmiştim. Çizdiğim açısız evin olumlu ve olumsuz yönlerini yazdım.Başarmanın mutluluğunu yaşadım. En sonunda boyayınca çok güzel bir ev oldu. Bu çalışmayı yaparken, mutlu olmanın yanı sıra yaratıcılığım da gelişmişti.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=