SEVECEN Sayı: 28 - 2019

218 Biz gruplar halinde “Fen Survivor” oynayarak, sindirim, dolaşım, boşaltım ve solunum sistemlerini pekiştirdik. Bu etkinlikte hem eğlendik hem de öğrendiğimiz konuları tekrar ettik. Dört etaptan oluşan yarışmada hem fen dersinde öğrendiklerimizi doğru kullanmak, hem de hızlı olmak gerekiyordu. Öğretmenimiz süre tuttuyordu ve en kısa sürede bitiren grup kazanacaktı. İki grup yarışırken diğer iki grupta jürilik yaptı. İlk etapta hem fen bilgimiz hem de topları kutuya hızlıca atabilmemiz gerekiyordu ve dört grupta ilk etabı çok hızlı bir şekilde bitirdi. İkinci etapta fen ile ilgili olan bir puzzle yapmamız, üçüncü etapta ise karışık harflerden anlamlı bir kelime bulmamız gerekiyordu. Son etap ise grup çalışması ile kazanılabilecek bir etaptı. Benim grubum en çok top atma oyununda zaman kaybetti ve en hızlı ise bulmacayı yaptı. Hem eğlenceli hem de öğretici bir etkinlikti. En çok sevdiğim fen derslerinden biriydi. Nil ÖZTOP Naz GÜVEN Fen SurvIvor ile Sistemleri Pekiştiriyorum İzmir SEV 6. Sınıf öğrencileri Fen Bilimleri dersinde işledikleri Vücudumuzdaki Sistemler konusunu “Fen Survivor” yarışması ile pekiştirdiler. ÇAS da hazırlanan parkurlarda öğrencilerimiz gruplar halinde çalışarak, ekip olmanın ruhunu, zamanı en iyi şekilde kullanmayı, grupta işbirliği içinde çalışabilmeyi ve problem çözme becerilerini geliştirme fırsatı buldular. Bu yarışma sırasında eğlenerekte öğrenebileceklerini keşfetiler. Murat Zavrak Banu Yazganoğlu

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=