SEVECEN Sayı: 28 - 2019

251 Almıla Toga Tezcan Simla ÖZER Bu yıl matematik dersinde yüzde konusunu işledik.Özellikle alışveriş problemlerinde kapsamlı olarak yüzde hesabı yaptık.Öğretmenimiz öğrendiklerimizi pekiştirmek ve kendi ürünlerimizi oluşturmak için evimizde bulduğumuz broşür,fiş,dergi,fatura,market katalogları,gazete gibi görselleri okula getirmemizi istedi.Getirdiğimiz malzemeler ile farklı ve özgün problemimizi yazdık. Benim posterim petshop satıcısında satılan köpeklerin hikayesi üzerineydi.Arkadaşlarım da çok farklı konular üzerine posterler hazırlamıştı ve ortaya çok güzel posterler çıktı. Kaplan ŞEKERCİ Yüzde hesaplarının günlük hayatımızdaki yerini anlayabilmek için bu çalışmamızı yaptık.Ben sevdiğim basket sporcusu ile kurguladığım bir alışveriş problemi hazırladım.Tatil programı düzenleyen bir acentanın kampanyalarına yönelik seçimlerini değerlendiren Jordan’ın hikayesine ait bir problem yazdım ve çözdüm.Öğretmenim projemi yaratıcı ve güzel bulduğunu söyledi. YÜZDE PROJEM Öğrencilerimizin derste öğrendiği kazanımları günlük yaşamla ilişkilendirmesi önemli bir beceridir.Yapılan bu çalışma ile öğrencilerimiz yüzde hesaplarına dair etraflarında gördükleri herhangi bir materyali,malzemeyi kullanarak özgün bir problem tasarlamıştır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=