SEVECEN Sayı: 29 - 2019
S E V E C E N 2 0 2 0 103 Ömer METE Biz matematik dersinde grafik oluşturma konusunu işledik. Her birimiz bir konu belirledik. Konumuzla ilgili dört soru yazdık. Yazdığımız soruları çevremizdeki arkadaşlarımıza komşularımıza sorduk. Aldığımız cevaplar doğrultusunda evde çetele ve sıklık tablomuzu oluşturduk. Okulda oluşturdumuz tablolardan yararlanarak I-padlerde grafiğimizi yaptık. Yaptığımız grafiklere isimler vererek yorumlar yazdık. Arkadaşlarımızla yaptığımız grafikleri paylaştık. I-padlerle çalışmak bizleri çok mutlu etti. Aynı zamanda çalışmalarımızı karşılaştırmak konu hakkındaki bilgilerimizin pekişmesini sağladı. Bora UĞURHAN Okulda grafik konusunu işledikten sonra hepimiz kendi grafiğimizi oluşturacaktık. Çok heyecanlanmıştım. Önce bir konu belirledik. Konu ile oluşturduğum sorunun cevaplarını arkadaşlarıma sorarak cevaplar aldım. Aldığım cevaplar doğrultusunda sıklık ve çetele tablosu yaptım. Derste I-padlerde grafiğimi çizerek yorumladım. Çok kolay oldu, deftere çizmek bana daha zor gelmişti. Yaptığımız grafikleri paylaştık. Yaptığımız etkinlik hem g zel, hem zevkliydi. I-padlerde ve bilgisayarlarda çizimlerin daha kolay yapılabileceğini öğrendim. Sema Ünal MATEMATİK DERSİNDE IPAD’LERLE GRAFİK OLUŞTURDUK
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=