SEVECEN Sayı: 29 - 2019
104 S E V E C E N 2 0 2 0 Uğur Emre EKİNCİ Sınıfta öğrendiğimiz grafik konusu ile ilgili bir çalışma yaptık. Her birimiz yapacağımız garfiklere konu belirledik. Konumuzla ilgili dört soru yazdık. Yazdığımız soruları çevremizdeki arkadaşlarımıza, ailemize sorduk aldığımız cevaplar doğrultusunda sıklık ve çetele tablosu oluşturduk. Okulda I-padlerde grafik yapacaktık, çok heyecanlıydım. Çetele ve sıklık tablosunu kullanarak I-padlerde grarfiğimizi oluşturduk. Grafiğimize yorum yazdık. Grafikleri deftere yapmak daha kolay ve eğlenceli oldu. Grafik konusunu çok iyi anladım. Arkadaşlarımın yorumlarıyla yorumlarımı karşılaştırdım. Helen Naz YILMAZ Sizlere I-pad zerinde oluşturduğumuz s tun grafiğinden bahsetmek istiyorum. Matematik dersinde I-pad’de grafik oluşturmak çok zevkli ve keyifliydi. Verileri toplayıp analiz etmek ve yorumlamak, resimli çizimlerle sonuca ulaşmak grafiği kolay kavramamızı sağladı. Bu nedenle bu çalışmayı çok sevdim. Nermin İLGÜN Biz matematik dersinde grafikleri işlerken önce çevremizdeki kişilere sevilen sporlar, yiyecekle ile ilgili 4 soru sorduk ve tercihlerine göre bir çetele ve sıklık tablosu oluşturduk. Daha sonra matematik dersinde bize verilen I-pad’lerde oluşturduğumuz çetele ve sıklık tablosunu s tun grafiğine dön şt rd k. Oluşturduğumuz grafikleri yorumladık. Hem eğlendik hem de öğrendiklerimizi pekiştirdik.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=