SEVECEN Sayı: 29 - 2019
S E V E C E N 2 0 2 0 127 Bediz Bade HUNTÜRK Bu atölyeyi çocuk kitabı yazarı olan Dilge G ney ile yaptık. Bademler Doğal Yaşam Köy ’nde bu atölyeyi gerçekleştirdik. İnsanların çoğu şeyi doğadan ilham alarak yaptığını öğrendik. K ç k bir kul beye girdik. Hayal tozunu st m ze serptik. Gözlerimizi kapadık. K ç k bir çalgı eşliğiyle patikada y r d ğ m z hayal ettik. Hayal g c m z n gelişmesi için bunları yaptıktan sonra hikâyelerimizi yazmaya başladık. Onur Dalkıran ÖYKÜ ATÖLYESİ Okulda yaptığımız yazma becerisi çalışmaları dışında öğrencilerimiz öyk atölyelerine katılıyorlar. Öğrencimiz yazma becerisini geliştirmek ve farklı konularda öyk yazmak için bu atölyeye katılmıştır. Öğrencimizin yazdığı öyk başarılı bulunup internet sitesinde yayınlanmıştır. Doruk CAN Atat rk’ n matematiğimize kattıklarını bu proje sayesinde öğrendik. Matematik içerisindeki bazı kelimeleri T rkçeye çeviren kişinin Atat rk olduğunu öğrendim. Örneğin; dikdörtgen, kare, eşkenar çgen gibi. Bunların yer aldığı bir matematik kitabı da yazmış. Bu projeyi araştırırken Atat rk’e olan hayranlığım daha da arttı. Eğitime verdiği önemi bir kez daha anladım. Ayşeg l G rkan Bahadır Çamlı ATATÜRK VE MATEMATIK Okulda yaptığımız yazma becerisi çalışmaları dışında öğrencilerimiz öyk atölyelerine katılıyorlar. Öğrencimiz yazma becerisini geliştirmek ve farklı konularda öyk yazmak için bu atölyeye katılmıştır. Öğrencimizin yazdığı öyk başarılı bulunup internet sitesinde yayınlanmıştır.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=