SEVECEN Sayı: 29 - 2019

FELSEFEMİZ Güçlü ve sağlam karakterli olmanın önemli özellikler olduğuna, Atatürk ilke ve inkılaplarını yüceltmenin liderliğe ilham verdiğine inanırız. Her öğrencinin, kendi gelişimi içerisinde, akademik, sosyal ve kültürel yönden en üst düzeye ulaşabileceğine inanırız. Her çocuğun özel olduğuna, güncel, ihtiyaca cevap veren ve amaca hizmet eden öğretim ile gelişebileceğine inanırız. Sonsuz seçenekler sunan dinamik bir geleceğe, öğrencileri doğru beceri donanımıyla hazırladığımıza inanırız. Farklı toplulukların bir arada yaşayabilmesi gerektiğinin bilinciyle, ulusal ve evrensel değerlere farkındalık kazandırırız. “Atatürk’ün izinde yaşa. ” Liderlik: Atatürk ilke ve inkılaplarını okul kültürü içerisinde yansıtır, öğrencilerin ve öğretmenlerin hem sınıf hem de daha büyük topluluklar içerisinde kendi liderlik becerilerini geliştirebilecekleri fırsatlar sunarız. İşbirliği, yaratıcılık ve diğer 21.yüzyıl becerilerini destekleyen yenilikçi öğretim stratejilerine yatırım yaparız. Liderlik, başarı ve etik davranışlar konusunda öğrenciyi yüreklendirir ve destekleriz. “Öğrenci merkezli, veriye dayalı öğretim ile en yüksek yetinde öğren. ” Yüksek Standartlar: Sözel, sayısal süreç ve sonuçlara odaklanarak her öğrencinin kendi içerisindeki başarısını, en üst düzeye ulaştırmak amacıyla sürekli geliştiririz; bunun için veriye dayalı öğretimden faydalanırız. Öğrencileri evrensel vatandaşlar olmaya hazırlamak, onlara yaratıcılık ve problem çözme becerileri kazandırmak için, geniş yelpazede tasarlanmış akademik, sosyal ve kültürel programları destekleriz. Öğrencilerimizi ortaöğretim kurumları da dahil çeşitli başarı alanlarında yol almaya hazırlarız. “Özdeğerlerine sadık, evrensel vatandaş olarak kendini, başkalarını ve çevreyi sev. ” Sosyal Sorumluluk: Evrensel bir vatandaş olmak için, kültürlerarası değerlere sahip olmayı, farklı fikir ve inançlara açık olmayı benimseriz. Hem yerel hem de daha geniş topluluklarda yürüttüğümüz toplum hizmeti çalışmaları aracılığıyla öğrencilerimizin sosyal duyarlık ve değerler geliştirecekleri fırsatlar sunarız. Tüm paydaşlarımızdan sürekli geribildirimler alarak velilerimizin ve topluluğumuzun katılımını artırmak için çeşitli iletişim araçlarını kullanırız. Çevre koruma ve gözetimini önceliğimiz yaparak müfredat ve okul ortamı içerisinde görünür kılarız. PHILOSOPHY We believe that strength and integrity are essential character traits and inspire leadership by promoting the principles and revolutions of Ataturk. We believe that all students can attain their individual excellence. We believe that each child is unique and can improve with current, responsive, and relevant instruction. We believe that by equipping students with the right skill sets, we prepare them for a dynamic future which presents endless possibilities. Recognizing the need for unity among communities, we teach toward local and global awareness. Live by the example of Ataturk. Leadership: We reflect the principles and revolutions of Ataturk within the school culture and provide opportunities for students and teachers to develop their own leadership skills, both in the classroom and the larger community. We invest in innovative teaching strategies that promote collaboration, creativity, and other 21st Century skills. We encourage and support student leadership, achievement, and ethical behaviour. Learn at your own highest ability through student centered, data driven instruction High Standards: We use data driven intsruction to continuously improve each student’s individual achievement by focusing on literacy and numeracy outcomes and processes. We foster creativity and problem solving skills through a diverse range of academic and extracurricular programming designed to prepare students to be global citizens. We prepare students to pursue a variety of avenues to success, including higher education. Love for oneself, for each other, and for the environment by becoming local minded global citizens Social Responsibility: We embrace interculturalism as a means of becoming a global citizen and adopting an open-mindedness about different ideas and beliefs. We provide opportunities for students to develop social sensitivity and values through service learning, both in the local and larger communities. We use a variety of means of communication to increase parent and community engagement, seeking continuous feedback from all stakeholders. We prioritize environmental stewardship, making it visible within the curriculum and school environment.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjIxMTc=